Mosselhuis Roger wilde bestaande en potentiële nieuwe klanten beter informeren over hun gerechten met een online menukaart. Ze wilden de klanten ook de kans geven om online te reserveren.
Voor deze website zijn we uitgegaan van wat een restaurant bezoeker echt wil weten. Deze zaken hebben we dan ook allemaal voorzien op de site. De belangrijkste zaken staan als eerste weergegeven namelijk het adres en de openingsuren. Verder zijn een online menu kaart en de mogelijkheid om online een tafel te kunnen boeken zeer belangrijk om de jongste generatie restaurant bezoekers te kunnen aanspreken.
Waar men wil gaan eten, wordt tegenwoordig zeer vaak opgezocht via smartphones. Daarom is de site ook volledig responsive opgebouwd. De mobiele gebruiker ziet ook op zijn smartphone onmiddellijk de info die hij zoekt. Is het restaurant open, waar moet hij zijn en wat kan hij er eten.
Dankzij het happCMS systeem waarmee de website gemaakt is, kan de klant ook gemakkelijk zelf aanpassingen maken aan zijn website zoals het wijzigen van het menu, de openingsuren,... of het wisselen van foto's.
Het gedeelte van de website waar klanten kunnen reserveren is zo opgebouwd dat het met elke toestel bediend kan worden. Met touch, met de muis of met het toetsenbord. De datum en het tijdstip van de reservatie kan je op drie verschillende manieren ingeven. De bezoeker van de website zal dit natuurlijk niet opmerken omdat hij het kan doen op de wijze die hij gewend is. Dit was ook ons doel; het gedrag van de verschillende soorten gebruikers zo voorspellen dat alle type gebruikers het op hun eigen manier kunnen gebruiken.