Wij helpen u graag met HappERP

Wat is het?

HappERP is ons eigen ERP (Enterprise Resource Planning) pakket. Het is software met een geïntegreerde CRM geschreven om bedrijfsprocessen te stroomlijnen. Het systeem onderhoudt grotendeels de communicatie met de klanten en stroomlijnt de administratie. Zo gaat er geen tijd verloren en heeft u steeds de juiste gegevens hebt om uw klanten verder te kunnen helpen. Alle tijd die verloren gaat met het overtypen van gegevens of het invullen van bonnen is tijd die u niet in uw product of uw klanten kan steken.

Waarom HappERP?

Ieder bedrijf zal op een gegeven moment met eenzelfde probleem te maken krijgen. Bij de opstart wordt het werk namelijk gedaan door heel weinig mensen. Zij kennen alle informatie uit het hoofd en kunnen alles bijhouden aan de hand van spreadsheets en nota’s. Maar van zodra het bedrijf groeit en er meer mensen, afdelingen en producten bijkomen krijg je het probleem van administratieve groeipijnen. Iedere verkoper heeft een lijst met leads, de interne verkoop heeft een andere lijst en de boekhouding nog een andere,… Dit veroorzaakt dikwijls foute communicatie zowel intern als naar klanten toe. Bovendien gaat er tijd verloren doordat gegevens meermaals ingeven moeten worden. Dit zijn maar enkele mogelijke problemen die de groei van een bedrijf teweeg brengen.

Wanneer je gaat werken met HappERP, krijg je doorheen heel het bedrijf eenzelfde administratieve ruggengraat. Repetitieve administratieve taken kunnen eveneens geautomatiseerd worden. Door de tijdsbesparing kan je met hetzelfde aantal medewerkers toch meer werk verzetten. En mocht je later toch nieuwe medewerkers willen aanwerven, dan zullen deze ook sneller ingewerkt zijn.​

De mogelijkheden

Met HappERP kunt u wat u met een standaard ERP-systeem kunt doen met als grote troef dat ons systeem aanpasbaar is aan iedere unieke situatie. Heeft u bedrijf specifieke procedures dan kunnen wij deze opnemen in HappERP. Wij passen de software aan aan uw werkwijze in plaats van andersom. De mogelijkheden zijn quasi onbeperkt en we gaan graag een uitdaging aan.

  • klantenbeheer
  • prospectenbeheer
  • leveranciersbeheer
  • artikelbeheer
  • verkoopbeheer (offertes, orders, levernota's, facturen)
  • voorraadbeheer
  • rapportering
  • agendabeheer
  • planning

De voordelen

  • De software wordt onderhouden en geüpdate.

  • Geen investering in extra hardware nodig. Wij zorgen dat HappERP werkt op uw toestellen.

  • Ideaal voor thuiswerk of decentrale kantoor situaties... uw medewerkers kunnen vanaf elk toestel met internetverbinding (PC/laptop/tablet/smartphone/...) inloggen.

  • Werkt op ieder besturingssysteem; MAC, Windows, Android, IOS... zolang ze maar een internetbrowser hebben.

  • Gecentraliseerde gegevens... niemand werkt nog op zijn eiland.

  • Een zeer gedetailleerde rapportering voor een perfecte opvolging van alle processen.

  • Alle documenten zijn beschikbaar in PDF formaat of zijn rechtstreeks per email te verzenden.​

  • Schaalbaar: uw groei wordt niet beperkt door uw ERP pakket. HappERP groeit gewoon met u mee.​ Wij zorgen voor meer capaciteit naarmate u meer gebruikers krijgt.

3D-Calculator

Een 3D-calculator op uw website is een grote troef. Bezoekers zullen het als pluspunt ervaren om een tekening van het gewenste product te zien geheel op hun maat.

Voor de 3D-toepassingen gebruiken we WebGL. Het is een techniek om 3D weergaves zonder extra plug-ins te kunnen tonen in browsers. De techniek bestaat al een tijdje en Google Chrome heeft al enkele indrukwekkende experimenten laten zien met deze techniek.


Wij kunnen deze techniek nu gebruiken om nuttige tools te maken om onze klanten vooruit te helpen. Happit heeft ondertussen bewezen dat de WebGL 3D technologie niet enkel weggelegd is voor multinationals maar dat ook KMO’s hierin mee kunnen met de groten.